Babbsibabbs

God kväll!

Det känns så skönt att vara frisk igen, nu kan jag äntligen börja leva igen (och bloggen lika så :P, haha).

Helgen har bra inneburit jobb, och en liten malmö tripp idag med Erik, Sophie & Simon. Fick med mig hem ett par stentvättade jeans från cheap monday & en söt klänning ^^.

 

Förövrigt märkte jag idag att det stod
om mig i tivoli-tidningen, trevligt!

Längtar till den 12:e, ska bli sjukt kul!
(Och jag ska ta massa bilder, jiihaa).




Nu ska jag nanna, för imorgon väntar äventyr:
-Träna
-Simma
-Plugga
-Bio

Godnatt <3 /B.

Kommentarer
Postat av: alec och helle

vi ør i kæpenhamn nu :D wiiiie helt knasiga

2008-09-09 @ 10:46:12
Postat av: Linn

var köpte du jeansen? alltså i vilken affär :) jättefina!

2008-10-28 @ 21:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0