Utslängd från sitt eget hem

Hallå hallå

Jaghade det hur kul som helst i Stockholm! Träffade massor med trevliga människor, bland andra Filippa och Therese -härliga tjejer :D. 

Berättar mer så snart jag lagt upp bilderna på datorn, snaart! 

Annars tänkte jag mest skriva av mej om världens sjukaste sak, nämligen att JAG är halvt utslängd från mitt eget hem. Mina föräldrar vill inte ha mig längre, inte någon av dem! -Mamma, styvpappa, pappa vs. Babba. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta? Gråta tror jag. Men flytta tänker minsann inte göra, jag får väl typ bo här i smyg.. dock har jag ingen nyckel. Vad vill gud?

Idag:
- ut och springa med Ludde
- laga mat
- Bio (börjar bli lite utav en söndags tradition :P)
- plugga, som huvudet tillåter.

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0