Söndag

God söndag!

Igår spelades det Gin Rummy - lätt det roligaste kortspelet, poker kan slänga sig i väggen! Förutom att jag glömde kladdkakan för länge i ugnen (ja, även Bree kan göra fel tydligen :S) och att John vispade grädden till smör (bokstavligt talat SMÖR) var det en lyckad kväll ihop med mig, John, Emma (Ja, Emma har skaffat BLOGG :O) & Johanna. Det stora samtalsämnet var bloggar och däribland min blogghandbok ;).

Idag är vädret blä, vilket är perfekt eftersom jag planerat in en hel dags plugg. Väldigt roligt plugg dock: Blogghandbok, fundamentalism-redovisning, aerobicpass och projektrapport.

Imorgon bär det förresten av till Bea för att prova "provklänningen" hon sytt som jag ska ha på balen. Det ska bli SÅÅ spännande!!!

Nu ska jag återgå till plugget, bye /B.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa, och tack vare dig kan jag nu lägga upp bilder på bloggen ;) Vad skulle jag gjort utan dig?! :D

2009-04-13 @ 02:20:46
URL: http://perkmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0