Good days

God afton!

Härligt med sommarvärme igen! Gårdagen tillbringades på Helles förfest som ägde rum på Åhus IP's terass. Härligt, bortsett från myggen :P. Dessförinnan tog dock jag & Lillevän varsin cider på House of Bagels, gott gott.
Stort tack till Helle-Pelle <3.

Idag lyckades jag & J ta oss upp vid niotiden (!). Gick upp -> tog på mig bikini -> packade matsäck -> tog bussen till stranden 10.00 :D!
...Dock var vi på stranden i drygt 7 timmar(!), så matsäcken räckte inte en bakisdag som denna. Vi beställde pizza helt enkelt :D

Nu har jag precis kollat färdigt på "Adventureland", rätt kul film :). Nästa: läsa och sen sooooova (sovmorgon imorgon :D). Natti natti! /B.





Kommentarer
Postat av: Anonym

det förklarar varför jag har stora bulor på hela kroppen, satans mygg!

2009-08-09 @ 22:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0