38 års kalas

Hallå gott folk, det var inte igår!

Det är minsann ansträngande och tidskrävande att vara en housewife + skola + jobb + hund, höhö.. Men nu sitter jag här vid min kära blogg igen. Kan meddela att min & Alec's 38års kalasfest i lördags blev mycket lyckad, med massor av mat, dricka, tårta och härliga människor - I LIKE <3!

38 års kalas för mig & Alec. Vi körde på rosa läppstift, nagellack, dukning mm ;).


Johnnyboy höll tal:


Middagsfolk, med tårta på ingång (med 38 små ljus ^^)


Folk högg in! Helle var först in ;), dock trängde sig Sophie, så Helle pelle fick ingen skrytar-bild :(, naaw..


...Sen kom det massa med fler folk och det blev fest!


STORT tack till "DJ Ville" som stod för den fetaste musikanlänningen ever :D


Det var allt för denna gången! Bilder skall när tiden ger med sig, även komma upp på facebook eller bilddagboken, får fundera lite ;), hööh. Godnatt gott folk!

/B.

Kommentarer
Postat av: Helle

haha jävla sophie!

2009-02-10 @ 00:15:24
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/
Postat av: alec

jippie pippi vad kul vi hade :)

2009-02-10 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0