Helgen stor för dörren

Hallå gott folk!

Onsdags-myset med Sanna var väldigt trevligt, kändes som lördags-mys ^^. Vi lagade mkt god mat: Kycklingfilé (i jättegod marinad: Garlic + kyckling original) med bulgur-sallad, mums mums.

Idag har jag & Lillevän varit så ambitösa att vi suttit på Kaffe&Sånt och pluggat om Israel & Palestina i 3 timmar (!) - OOOM jag är MÄTT på den jävla konflikten nu alltså... suck suck suck! Vårt land hit, ert land dit - Jag säger som Magnus Betnér: "OCH om ni var där först för 200 år sedan, det var TVÅHUNDRA år sedan, GE UPP!"


Förutom Israel-Palestina, så har dagen även bjudit på glass m. J <3. 



Imorgon är det förövrigt helg, vilket innebär spelkväll & Alla Hjärtans dag! :)

Adjö gott folk.
/B.

Kommentarer
Postat av: joanniiiis

ni är söööööda :)

2009-02-13 @ 11:46:50
Postat av: Diana

Jag älskar din blogg!

2009-02-14 @ 12:15:37
URL: http://mypathinlife.blogg.se/
Postat av: Antonio

Jag älskar dig min vackra syster och tycker om din john med, kärlek och respekt din ende bror Anton

2009-03-18 @ 15:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0