fredag utan äckel-class

Hallå gott folk!

Igår var det fredag, vilken tillbringades i Malmö med Sanna. Massa billig shopping, samt besök uppe hos agenturen. Lite bilder, nya mått och kontrakt signerades.

Kvällen bjöd i sin tur på middag hos John, därefter förfest hos Helle, följt av shot-runda på hessle, för att sedan avsluta kvällen på Class -Trodde vi ja! Äckel-Class var "fullt", så äckel-vakterna släppte inte in mig (!).



Där stod jag och frös ihjäl i en kö som inte ledde någonvart - HELT förgäves! Varför ska jag alltid ha en sådan otur, att när jag väl är ledig från jobbet och sett framemot utgång, samt fixat fribiljett och dessutom fyllt 18, så kommer jag inte in ändå(!!!!), gaaaaaaaah jag blir galen - Äckel-Class!   

Ikväll blir det film och spel med Emms, Danne & Johnito :).
Trevlig helg! /B.

Kommentarer
Postat av: Helle

härligt kollage :D

2009-01-25 @ 14:20:42
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0