Dumma Mac

Åh vad taskigt! Jag som skulle blogga med massa fina bilder jag tagit i dagarna, men guess what? Jo, såklart fungerar inte Johns iPhoto  - jag blir knäpp!

Igår vart vi iaf hos Lillevän och badade i hennes pool, hoppade studsmatta, lagade tacos och spelade wii :D - I like. I Helgen blir det camp där :D.

Idag har jag arbetat för fullt i min kära optik affär! På lunchen kom dessutom Johnito med pannkakor som han hade lagat, duktigt (och gott!!!).

Annars vill jag bara poängtera att jag nu tagit mig igenom alla 5 Harry Potter filmer och den 6:e skall ses på Bio på torsdag - jag är imponerad!

Imorgon:
- Jobb 10-18 i Kristianstad
- Picnic i tivoliparken

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0