FY FAN VA VI E BRA!

Tjohej!

Skattjakten var overkligt kul, trots regnet! Hade så fruktansvärt kul, från morgon till natt :D. Dagen i korta drag:
- förfest & utklädning med Team Shrek 10.00
- Lunch i matsalen :D
- Förfest hos Anna med ett STORT gäng
- In till Skattjaktsinfernot :D
- Skattjakten, med MASSA dans <3
- After school på Taste
- Hem till Sophies pappa för käk
- Förfest (igen) hos Lillevän 
- BANKEN!!
....Att jag orkade! Bilder kommer så snart jag får tid. Fritiden försvann :S.

Idag har jag förövrigt gjort naglarna fina inför balen ^^

Imorgon:
- Frukost och balklännings provning med Bea
- Jobb
- Hampus student
- Banken
...Ses vi?!

/B.

Kommentarer
Postat av: Anni

Oh så fint! Har du satt på?

2009-06-11 @ 23:35:19
URL: http://ann1.blogg.no
Postat av: babba

Svar till Anni:



Tack :), nej jag gjorde det hos en jätte duktig tjej som har egen studio hemma :) - kalasbra!

2009-06-13 @ 14:25:41
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0