Underbart!

Vilken dag igår, helt otroligt kul från morgon till natt.

Vi klarade oss undan regn på champagnefrukosten som tur var, dock öste det ner när vi stod på flaket :P haha. Mycket god tre rätters på La Cuccina och mycket trevlig mottagning med familj och vänner. Tack till alla som kom och gjorde det lyckat!

Massor av presenter fick jag med, mest pengar, smycken, sprit, blommor, samt en cykel :). Nu har jag världens största blombukett som är mycket vacker och doftar ljuvligt..

Dessutom skall jag börja använda smycken på riktigt nu, efter att ha fått så mkt fint. Dessutom fick jag världens snyggaste klocka från Alessi <3, glädje!

T-baren var också en höjdare, dock saknade jag min lillevän så jag fick ta Alltr3 som min wing-man ;) haha! Kvällen avslutades på BK  :D!

Fler bilder från själva studenten får komma vid senare tillfälle, so long!
/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0