Mer från balen

Oj vad har tid att ta igen med mitt kära internet-liv, haha!

Tänkte visa lite fler bilder fårn balen som jag tog under dagen. Efter att Hence hämtat upp mig åkte vi ju till Werner, vilket jag inte visat bilder på ;)

Alla 4 par som samlades hos Werner för en fördrink innan det var dags :)


Pappa Werner serverade oss för fullt ^^.

Väl inne i bilen till slottet serverade Hence ytterligare lite bubbel
(som jag dock lyckades spilla över min klänning... KLANT-BABBA!!!!)


Studentkommittébordet gjorde en Heddas studentskiva i repris "BÄSTA BORDET..!!"


Klassbild, med x antal frånvarande :P


Jag & Patrik hade laddat upp med fickpluntor ;) höhö


Sjukt fin kväll, oförglömligt!


Ikväll blir det fest trots allt...(!). Jag som är helt död och sönderköttad av alla galna dansare på dansgolven xD.. och tänkte vila upp mig inför studenten, men icke. Nu skrev Anna att det blir final studentkommitté-fest m. pizza hos Hedda och utgång på Banken - kan man tacka nej? Nej, precis. Ses i dimman!

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0