Break

God kväll!

Känns lite ovant att ha så mkt fritid som jag haft dessa dagar utan jobb och knappt någon skola :P, men det är klart skönt med ett break i vardagen ;).

Dagens sämsta:
- Jag fick inte ta nytt pass, för mitt har gått ut och jag har inget legitimation vilket gör att jag inte kan legitimera mig själv xD. Så nu måste jag dit IGEN med någon anhörig med giltigt legitimation som kan identifiera mig xD, haha jag känner mig som en flykting!

Dagens bästa:
- Möte med Taste: After School kirrat på deras innergård den 3, 9 och 10 juni :D
- Matlagning med Lillevän, mums på TACOS
- Gin Rumny med Simon, John & Sophie (dock klassade John ut oss :/)
- ABSOLUT sista inlämningen klar nu(!)

Imorgon drar jag vi till Malmö, sen fest på kvällen! =)
/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0