Lovely

God dag!

WOOOW vilken lyckad kväll det blev igår, helt sanslöst! Tror det kammar har 1a priset i roligaste 3:3 ;), dock var ju 90-talet och jordenrunt också riktigt bra, hah.. aja  hur som helst så gjorde jag & lillevän storslagen entré i våra outfits som bestod av GODISPAPPER :D, FATTA vad vi käkat godis senaste veckan?! Sinnes. 

Förfesten stod Mimmi för, där alla höll var ett (eller ja, Elina höll väl 5 ;D) tal till klassen. Det fick Joannas tårar att börja rinna och Elinas mun till att tragga ännu mer ;). Vi utsåg Elina som traggarN och Joanna som liparN.

Alltr3 hade pysslat lite hemma i sitt "jääätte fina hus i bössebacken, lätt finast på bössebacken!" ;). Han gjorde ett örngott till t-shirt, jag är stolt.

Tim dök aldrig upp det lilla miffot, inte åhusarna heller. Så egentligen vart det ju inte klassförfest nu när jag tänker efter.. hm. Äsch, eliten var där iaf ;).

Väl inne på Class dansades det (och ramlades) hej vilt. Vilken röj! Alla var verkligen så sjukt laddade, inte minst jag! Någongån framåt småtimmarna, när jag olyckligtvis tog mig en titt i spegeln på Class, insåg jag att de nog var dags att bege sig hemåt - En Traschad Babba xD.

Idag vaknade jag upp med en typ stukad fot, blåmörken över hela kroppen, skatbo till hår och öken i munnen. Yes på den! ...sen tog jag mig en titt genom bilderna: FYFAN vad värt det. Toppenkväll!

Bilder komer när jag är mer människa igen, nu Ben & Jerry's!

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0