När man var liten

Hej gott folk!

Dagen:
- en lektion
- jobb
...Inte så intressant med andra ord. 

Tänkte därför skryta med lite bilder från golfen igår istället ;)

Emma var laddad!

... Själv var jag bakis och tillbringade mesta tiden sittandes xD
Jag satt så mycket att min mobil trillade ut ur fickan(!). Fick leta som en galning!!!!

John fick agera golf-lärare, höhö
Bilder från perkmar.blogg.se (själv glömde jag kameran hemma(!), som sagt: jag var bakis).

Roligt hade vi! Vi har därför bestämt oss för att varje söndag testa olika roliga sporter. Ni vet när man var liten, man gjorde så mycket kul! Det var fotboll, det var basket, det var hopprep, det var bandy, handboll... you name it! Så nästa söndag ska vi spela Basket-Volley, fyfan vad kul! - Babba goes 10 år all over again :D.

Nu ska jag studera NK, bye bye
/B.

Kommentarer
Postat av: Antonio

haha du börjar bli som din kusin Carla. Hon och Robert spelar mycket golf hahaha -kärlek och respekt

2009-05-05 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0