Söndagsvinst

God afton!

Vilken nattmänniska jag blivit.. helt sjukt. Jag skyller på alla skolarbeten.

Hur som helst tänkte jag berätta lite om min bakis-söndag igår, höh. Jag vaknade och ville inget hellre än att ligga inne och sova heeeeeela dagen. John hade dock andra tankar om dagen.

John: "B, upp med dig! Kolla vädret! Ska vi ut o gå?"
Jag: "nej, sooooova.."
John: "Spela golf?"
Jag: "zzZzz..."

...Tillslut insåg jag att min sovar-dag gått i spillror, varav jag gick med på att spela TV-spel: Tekken 4! Guess what?! Jag vann, ha!

John fick bita i det sura äpplet och sökte vinsten på annat vis: "Ska vi spela 5 hundra?". Men guess what?! Även den vinsten kammade jag hem ;).

Slutligen gav jag John en sista chans: Basket!


... Och guess what?! Jag vann även på det xD. Haha, vilken dag ;).

B(abba) som i Bäst - helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: J

Värt att notera är att klockan var halv fyra när du hade tankarna på att ge upp din bakfylla! Och en något orättvis bild på mig. Tycker att du kunde använt en likvärdig på dig själv(för det finns det då inte brist på) ;)

2009-05-12 @ 11:42:48
URL: http://www.johnmagner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0