Vad är en studentskiva på slottet?

God afton!

Som utlovat följer här lite bilder från Heddas mest perfekta och bästa studentskiva, med temat: Burlesque! Jag vill tillbaka <3.

Jag, John, Sofia, Radell


Linn (med den gymaste peruken :D) & Jag


Toastmasters: Hampus Holmer & Gunnel Bildt


Underbart god middag, med bordsplacering & massor av fina tal.


Dans all night long!


...Vid det här laget hade man tappat stiligheten någonstans på vägen :P


Den bästa kvällen på länge. STORT Tack till världens härligaste Hedda!


Nu känner jag att sängen kallar. Sömn tack! Natten är ju som man brukar säga ung, varav jag & John inte föll i sömn förrän 5 imorse. Med världens baksmälla, sönderdansade fötter, öl-dränkt klänning, söndriga stumpbyxor vaknade jag upp imorse och kände att FYFAN vad det var värt det!

Fler bilder kommer upp på facebook. Så länge finnes ALLA bilder här.

Godnatt gott folk!
/B.


Kommentarer
Postat av: J

Underbar kväll, leve Burlesque!

2009-05-11 @ 16:19:20
URL: http://www.johnmagner.com
Postat av: Antonio

cool outfit!!! lady marmelade!!!

2009-05-11 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0