December kommer bli bra

God dag, igen!

Nu har det trillat in en hel del kul i kalendern min:
- 28/11 Julbak med lillasyster & John
- 29/11 Skyltsöndag i Malmö med Helle
- 2/12 MIN FÖDELSEDAG :D
- 5/12 ;TIVOLI i Köpenhamn med John
- 11/12 Götet m Sanna & Lillevän (vi ska på "Jul på Liseberg")
- 12/12 Slutfotografering för Anges MuA-Utbildning i Göteborg
- 13/12 Slutfotografering för Anges MuA-Utbildning i Göteborg

... Sen är det ju advent hit och dit, jul, juldag & nyår - yeey!

Jag har redan julkänsla. Jag vill baka lussekatter (aka lussefreaks, om det är Danni som bakar :P haha) och pepparkakor och dricka julmust NU!

Bild från förra årets julbak. Ser ni Dannis Lussefreak högst i högen? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0