Effektiv start på veckan

God dag!

Johns plan för gårdagen var ett besök på badhuset. Så dit gick vi för att plaska i vattnet och bara ta det lugnt - så mysigt! Vi hann dessutom med du kebabrulle på vägen ;).

Idag har jag varit mycket effektiv. Jag började morgonen på körskolan, vilket gick jättebra. Körning sitter där den ska, det som återstår big time nu är teorin:p ...dags att börja plugga!

...som tur är har bilden inte med min körning att göra xD

Annars har jag jobbat, tränat samt beställt nya glasögon :D - för sjukt nog har min syn försämrats radikalt senaste året :(...

Kommentarer
Postat av: Fintfint

Tycker faktiskt du har roliga inlägg ibland Babba, fortsätt med det. din blogg är av en blandad typ, Den är rolig, trevlig, seriös, bra skriven, allmän beroende på vad inlägget handlar om, det tycker jag är bra och gör så man inte tröttnar på att läsa. Oftast tröttnar man när en bloggare har samma typ av text hela tiden. Men nej, jag tycker du gör detta bra! keep going!

2009-11-23 @ 23:57:18
Postat av: babba

Svar till Finfint:

Tack snälla, riktigt kul att höra :). I'll keep on going ;).

/B.

2009-11-24 @ 08:55:26
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0