Fredag

God dag!

Jag har under de senaste dagarna inte bara kollat igenom mina gamla inlägg på bloggen, utan även på bilddagboken. Herregud! Kan inte annat än le.

Gårdagen blev hur trevlig som helst förresten! Bror kom på spontant skånebesök, så jag han och John åt mat och drack vin samt kollade på Idol & Cirkus Möller. Senare in mot småtimmarna blev det sinnes roligt minnesprat om vår barndom (som alltid, haha!). Vilka historier vi ligger inne med. Allt från Antons rebelliska år i skolan, till vår familj som de första utlänningarna på Hammar. "Jag inte arab!" -ASGARV!

Sen måste jag avsluta med att Jazz Attacks nya låt är rätt skön:

Idag - bowling!

/B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0