Fullbokade december

God afton!

Just nu sitter jag med detta framför mig, fika och kalender. Jag går igenom december månad som ser så lovande ut, men det kräver också mycket planering.


I helgen kommer dessutom Kim och Nicke på besök, så då blir det camp hos mig och John! Förutom det bjuder helgen även på bio, shopping i Malmö med mamma samt skyltsöndags-mys med Helle i Malmö. Mycket malmö i helgen med andra ord;) -fullt upp också för den delen. Men det ska bli kul!

Sen är frågan, utgång ikväll eller ta det safe? Hmm..
/B.

Kommentarer
Postat av: Morre

men sluta, så mkt har du inte planerat i december. låtsas inte..

2009-11-26 @ 10:12:07
Postat av: Babba

Svar till Morre:

Nej precis, du kom på mig mitt i lögnen, attans! Får ljuga ihop något nytt nu då ju..;)

2009-11-26 @ 10:41:27
URL: http://babybabbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0