Gamla inlägg

God dag!

Hahah, så här på morgonkvisten satt jag och bläddrade igenom gamla inlägg på bloggen. Herregud vad jag haft kul under HELA gymnasietiden! Här är ett urdrag från när jag & Sophie blev tillfrågade att ställa upp på Öppet Hus på skolan för att prata om "vikten att läsa språk" (vilket var så ironiskt, för vi hatade det):


"Det var bara jag och sophie som INTE gick språk-linjen, av dem som skulle predika om "vikten med att läsa språk" -missanpassade till max. Men shit vad kul vi hade, vissas utlägg var ju bara FÖR skrattretande.. varför nörd-förklara sej och skrämma bort de stackars ettorna? :S 

"Språk är det bästa jag vet. på fritiden läser jag ett annat språk, utöver dem fem jag läser här på skolan. jag kollar på tysk TV o lyssnar på finsk radio. Ska man läsa språk måste man vara ambitös och fokuserad på alla läxor. Men självklart hinner man med fritid med. Jag tränar bland annat upp min kanin att skutta" -Ungefär så lät vissas liv. det är bara SÅ mkt inte mina intressen..."


Haha, jag minns så väl hur vi knappt kunde hålla oss för  skratt och kämpade med att se seriösa ut och ta alla dessa utlägg på allvar. Det var tider det!
Nu: Jobb! /B.

Kommentarer
Postat av: Lille

2009-11-13 @ 23:58:50
Postat av: Lillevän

HAHAHA omg, vi ville bara samla poäng hos Lillian :D! Vilket nog inte hjälpte så mkt, vi slog död på lite fritid och fick ett gott skratt iaf hahaha :D!

2009-11-14 @ 00:00:13
Postat av: joanna

aldersnojja, feteangest och sjukt sentimental. fyfan vad jag saknar det!!! och hahaha, jag komemr ihag det!

2009-11-14 @ 13:23:08
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0