Långfredag, höhö

God kväll!

Vilken lång dag! Malmö var hur trevligt som helst, alltid kul när man får tid för familjen sådär. Dessutom fick jag med mig hem ett helt gäng med nya välbehövda saker - perfekt att fylla år just nu typ ;). Jensens Böfhouse stod för en god måltid vilket gjorde dagen än mer lyckad! Bilder på sakerna kommer nog efterhand som de kommer till användning.

Nu är jag nyss hemkommen från Biopremiären "Luftslottet som sprängdes" - galet bra! Kan nog vara den bästa i serien..? Åtminstone i klass med den första!

Nu ska jag & John se Idol som vi missade ikväll. Imorgon:
- Jobb
- Besök av Kim & Nicke
- Laga käk med vårt camp
- Förfest --> Hattkväll på Class

So long!
/B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0