Helgens spektakel

God morgon gott folk!

Då börjar helgen lida mot sitt slut, men det har varit en mycket trevlig helg.

Fredagen bjöd på massa spektakel!
Emma, Helle, Sophie, John, Linus, Alexandra och jag:
- Var ute och åt på La cuccina
- För att sedan gå på teater premiären "Oliver!"
- Kvällen avslutades med förfest & Class.

Oliver var dessvärre något utav en besvikelse. Den nådde inte riktigt fram, enligt min mening. Mycket fin scenografi och duktiga skådespelare/sångare, men själva teatern gick aldrig på djupet. Den bjöd varken på tårar eller otroliga skratt. Synd. Den slår helt enkelt inte "I Hetaste Laget" ;).


Väl ute var det ovanligt kul dock!
Klicka upp ovanstående bilder för förstoring.
Klicka upp nedanstående bilder för förstoring.

Bra kväll!
Nu ska jag sätta mig vid förarsätet för första gången ever... hjälp!

So long! /B.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0