Halloween = jobbigt

God afton!

Körnings update:
Jag har nu kört färdigt för ett tag. Nästa vecka skall jag satsa hårt på teorin, och veckan därpå blir det några körlektioner till. Halkan är nu inbokad och en stora frågan är bara NÄR jag skall ha mitt körkort? Time will tell...

Annars har jag spenderat förmiddagen med min lillevän. Vi åt på Fenix och gav Freddi cred för att han fixat till deras meny ;). Dagens stora problem är Halloween..
1. What to wear?
2. What to do?
3. JAG HAR FEBER!!!!

jobbigt jobbigare, jobbigast. Förövrigt hälsade jag på min Fjant-Danni idag, hon tycket jag kunde låna hennes häxdräkt, haha hon är söt <3

Imorgon:
- Promenad
- 10.00 stan med lillevän
- 12.00 frisören
- Jobb

....sen väldigt lugn kväll på det med mycket godis. Japp!

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0