Fullspäckad helg

God afton!
Vilken HÄRLIG helg jag haft, helt sjukt. Dock har jag knappt hunnit andas!

Fredag:
Skyndade iväg på förfest hos Johanna efter jobbet, sen bar det av till Class. Träffade massa gamla klassisar och det blev en toppenkväll!
(bilderna ligger fortfarande i kameran och gror.. heh).

Lördag:
Upp med tuppen efter 3 timmars sleten sömn. Infann mig på skägg & lockar 8.00 för styling inför modevisningen. Det blev lockar & röda läppar! Mina ingångar:
Handlare Svensson:
Trosan:
Ekbergs Woman (otroligt vacker klänning från Tiger):
Efter modevisningen blev det snabbt hem för lite refreshing, sen hoppade vi på tåget mot Halmstad kl 4! Väl där hälsade vi på Kim & Nicke,
...Sen bar det av till Kaptensvilla (aka. Beccie). Där åt vi hamburgare, drack vin, drack "dunken", bastade, duschade, festade, flummade... you name it!
(För bilder hänvisar jag till min facebook eller http://helenawinnberg.blogg.se)

Söndag:
Idag har vi åkt tåg halva dagen :P, sen vart jag på möte med Johan + tog farväl av Joanna som lämnar landet imorgon :'(... Annars bjöd kvällen på bio med John - Inglourious Basterds = Svinbra!
Imorgon:
10-18 jobb
19.00 födelsedagsmiddag för Helle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0