T-MINUS 21 HOURS

Imorgon kommer Barbara äntligen hem!
Senast bild jag fått av henne är från enligt henne "Städernas Stad" (Paris).

Sen har jag givetvis fått en del vykort också. Blir lika glad var gång jag kommer hem på middag och ser ett kort innanför dörren.

Inatt ska de ta tåg från Amsterdam till Köpenhamn (antagligen med några byten och omvägar).
Har nu städat hela lägenheten inför hennes hemkomst, ska bli riktigt härligt att se henne igen. Can't wait!
Imorgon hade jag tänkt förbereda en fin middag till det att hon kommer hem. Och på fredag ska vi se Flickan som lekte med elden.
Resten av helgen är ännu oplanerad, ska bli skönt med lite kvalitetstid må jag säga.

Det var allt för mig i den här bloggen.
Tack & hej leverpastej. John.

Kommentarer
Postat av: Maria Gjöderum

Hej!

Jag är en tjej som går sista året på Österportgymnasiet i Ystad. Som projektarbete har jag valt att samla in pengar till Unicef genom att sälja egentillverkade armband, detta till förmån för alla de miljontals barn som varje dag tvingas till slavarbete för att överleva.

Vill du beställa eller veta mer, klicka in på http://litemaria.devote.se. Tack!

2009-09-18 @ 18:02:16
URL: http://litemaria.devote.se
Postat av: aMALIA

grym blogg!!

2009-09-21 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0