Babbas Babbel

God dag!

Hann inte med något morgoninlägg idag, sov på tok för länge. Varför? Jo, för jag var uppe på tok för länge :P haha. Jag satt nämligen uppe och skrev personligt brev till en utbildning - kändes som om jag var back in school. Så minns jag min skolgång - sena nätter, med Alltr3 på MSN - den enda galningen som också var uppe så sent - och bollade idéer till arbetet/uppsatsen man satt och skrev, som i sin tur skulle lämnas in dagen därpå. BRA framförhållning vi hade!

Hur som helst har jag haft fullt upp på jobbet idag! Mina chefer är på semester, så då får man tid att rensa och storstäda. Jag har nu skyltat om och rensat undan allt onödigt!

Nu på lunchen ska jag ta bilen och köra iväg till Gittes tygkälla! Måste hitta tyg till klänningen min sömmerska (aka granne) ska sy upp till mig. Weeii =).

SO LONG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0