Babybabbs i JEANS(!)

God morgon!

Igår kom Amanda & Ludde över på lite gin tonic's och spel, vart ju tanken... men vad hände med det? Vi är nog för pratglada hela högen! Det blev iaf en mysig kväll, som dock aldrig ledde vidare till någon grillkväll eftersom Mandy & Ludde blev lite sena och det blev därmed kallt :P.

Idag har jag jeans(!) på mig. Det händer inte allt för ofta. Och vet ni? Jag vet varför. Förutom att det är mycket snyggare med klänningar och kjolar så är det för att jag verkligen INTE vet VAD man har till jeans?! Idé-torka imorse till tusen! Fick rota fram en skjorta ur Johns garderob till slut ^^.

Nå, någon som ligger inne med jeans-tips?! ;)


Dagens planer:
- jobb 10-18
- staden med mamma på lunchen 13-14
- hem till Danni o bli bjuden på grillspett ^^

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det blev ju sjuuuukt snyggt iallafall :D

2010-04-15 @ 10:49:48
Postat av: Anonym

tackarn :D och tack för igår. nästa gång e det mojitokväll hemma hos mig!!! :D

2010-04-15 @ 12:26:33
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

och ja förresten du vart jätte fin i johns skjorta babbs!!! :)

2010-04-15 @ 15:31:34
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0