BK kalas

God dag!

Herregud, jag är redan trött! Dagen blir på tok för lång när man går upp 7.30(!). Förutom städning har jag hunnit baka scones och haft Helle här på brunch. Dessutom har Uddevallarna anlänt, vilket innebar en måltid på Burger King. Sen hade boysen myror i brallan, så jag & Helle dumpade dem på badhuset :P.

Pic's från BK-kalaset:
Kim posar in the dark

John laddar upp med pommes innan högskoleprovets nästa del

Dale, hmm.. äter?

Och slutligen Nicke, som filosoferar?


Nu är de här, trötta som aldrig för och grymtar något om att vårt badhus var det tråkigaste de varit med om. Droppen var att varmvattenbassängen kostade extra, usch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh jag vill ju ocksa va med :( Halsa allihopa

2010-04-11 @ 03:55:45
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0