Galen utgång

God kväll!

Vilken seg dag jag haft idag! Jag har varit helt död, men annars har det varit en trevlig dag. Mina kusiner från Göteborg kom över på lite fika vid 12-tiden, sen åkte jag & John till hans föräldrar för att fira Joel. Ytterst trevligt :).

Igår var vi som sagt på förfest hos Emma och sen T-baren, vilket var helt galet kul. Det var fullproppat med folk (eftersom typ alla hade plankat in pga den låååånga kön) och sjukt bra tryck på båda dansgolven. Det kändes verkligen som om alla var där, galet lyckad utgång!

Hos Emma:

På T-baren:

...Som ni kankse märker blev det inte så mkt fotande. Jag hade tydligen för kul för att ens tänka på kameran, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0