God Tisdag

God morgon!

Igår var jag & John och storhandlade - ÄLSKAR att ha kylskåpet full med mat. Så nu äter jag världens lyxigaste frukost. Majsbörd med salami+ost+minitomater <3!

Mina köp:


Sandaler i brunt läder


Randig bomullsklänning


Dagens:
- Jobb 10-18 på Schmidt's i Kristianstad
- Lunch med Emma 13-14
- Besök av Marianne kl 18.30
(Då ska vi äta tacos och klippa av mitt ogräs till hår, just nu :P hah! Sen måste jag bli färdig till att boka frisörtid för min utväxt är inte nådig, gaahh..)

Kommentarer
Postat av: Minna

var köpte du skorna och klänningen?

2010-04-27 @ 14:59:36
Postat av: Babba

Svar till Minna:

Skorna är från (hör och häpna!) DinSko. De har faktiskt fått in en och annan fin sko, i äkta läder dessutom :). Bland andra dessa ;)



Klänningen är ursprungligen från MTWTFSS (Weekday), men jag köpte den för ynka 53kr på Tradera - ME LIKE!



/B.

2010-04-27 @ 21:06:16
URL: http://babybabbs.se
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )



http://imfaccessories.blogg.se

2010-04-29 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0