Big step

God afton!

Jag är SÅÅ trött på att vi inte har något bredband, allt är så segt med mobilt bredband. Men nu har vi beställt bredband och telefoni, så om ca två veckor beräknas vi ha det :).

Här är två bilder från i lördags btw (fler går inte att ladda upp (SEGT!!).



Förresten så tog jag det stora steget att fixa gymkort idag! Jag har nu tecknat ett guldkort på S.A.T.S, vilket innebär att jag kan träna på alla S.A.T.S - great, va?! Dessutom har ett flertal av tjejerna i klassen gymkort där, så vi har bestämt att vi ska träna ihop vissa dagar efter skolan etc. Anna i min klass har dessutom strukturerat upp ordentligt med träningsmål för hösten, så hon ska peppa och hjälpa mig har hon lovat. DET SKA BLI SÅ KUL!!!


Ett stort plus är det trevliga bemötandet jag fick där! Fick en liten konsultation och dessutom så ingår det genomgång med en tränare de första tre gångerna i 30min. Sen hade dem en liten kul grej, att om man stämplar minst 2ggr/veckan i en månad så får man en liten present av dem haha. Så nu jävlar ska jag träna!!!!! höhö...

So long!
/B

Kommentarer
Postat av: Maria

Älska att man får en present om man stämplar minst två ggr i veckan! Vilken affärsidé!!

2010-08-30 @ 20:17:00
URL: http://enhildamaria.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fan vad gött :D Jag vill med få presenter när jag tränar, lyckost :) Ringer dig i veckan <3

2010-08-31 @ 21:30:10
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0