Första seriösa dagen

God dag!

Idag hade jag då min första skoldag, vilken var riktigt lyckad! Vi är en klass på ca 35 elever och det verkar kunna bli en toppenklass. Många drivna och målmedvetna ungdomar :).

Efter skolan åkte jag ut till Gamla stan för ett litet möte med min kommande chef på Bågar & Glas, riktigt trevligt. Vi har nu planerat in lite jobb åt mig - på fredag börjar jag!

John mötte upp mig på Gamla stan för en liten fika :)

Nu ska jag & Angelica ta tag i våra liv och powerwalka ;). Men innan det, måste jag ju bara visa upp dagens kvällsmål - Pasta med köttfärssås:

Tips till Alec: blanda i massor med rivna morrötter, det är billigt och mäktigt!
/B

Kommentarer
Postat av: alec

aww sötis! du får läggaupp sånna "tips för alec" så ofta du kan ;) så ja blir queen i köket;)

2010-08-23 @ 22:15:28
URL: http://alece.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det du läser? :)

2010-08-24 @ 11:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0