Helgen i bilder

God morgon!


Här följer helgen i bilder.

I fredags var vi i Hörvik och åt grillat med Anna, Richard & hans föräldrar. Mys!

Dagen efter åkte vi ut till Hanö med båten, riktigt mysigt.

På kvällen blev det förfest hos Linn, sen M&M

Veckans planer:
- Jobba fram till den 18/8
- Packa (har knappt börjat!!!)
- Flyttstäda lägenheten (seriöst, jag DÖR!)
- Flytta in till mamma i två nätter
- Flytta till Stockholm på fredag(!)

...Sen börjar en ny epok i livet! Skolan drar igång på måndag (om en vecka :D), skall på möte med mitt kommande jobb ang. schema etc etc... Yey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ghaa vi måste ses innan ni reser!! (Svär på att alla säger så och du undrar hur ni ska få tid!?)

2010-08-16 @ 09:39:07
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/
Postat av: Anja Tell

Hej!



Förlåt att jag inte svarat på ditt svar i min blogg än. Jag flyttade upp till Stockholm efter studenten -03 för att göra lumpen här, på Livgardet.

Sen blev jag kvar...

Jag läste att ni skulle bo på Söder, stämmer det? Där är jättemysigt och det finns många butiker och mysiga kafeer. Personligen tycker jag att det är den mysigaste stadsdelen, kanske ibland Gamla Stan om det inte är så mycket turister :) Där finns ju Ben & Jerrys glassbar, en favorit!

Men jag är nog inte den rätta att tipsa om en massa grejer i stan, bor själv utanför tullarna i söderort och håller mest till där när jag inte jobbar.

Tränar gör jag på friskis (friskisfrälst sedan 13 år tillbaka) och dom har lokaler över hela stan med massor med pass! dock är golven i jympahallarna inte lika lyxigt mjuka som i kristianstad.

Annars finns det ju massor med andra gym, Sats och sånt...

2010-08-16 @ 11:45:38
URL: http://anjamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0