Vet ni..

God morgon!

Vet ni? Idag är det min nästa sista dag på jobbet. Jag blir typ gråtfärdig, jag som trivs så bra på Schmidts! Men, förändringar är aldrig fel. Stockholm ska bli intressant!

Vet ni (nr2)? Jag ska på tolkuppdrag(!). Ja, hör och häpna. På torsdag morgon ska jag alltså tolka här i Kristianstad, spännande. Så gött att ha ett extraspråk ;).

Vet ni (nr3)? Nu är flytthjälpen bokad! Så torsdag morgon bär det av för allt jag äger + John + Angelica. Själv ska jag flyttstäda lägenheten för att sen åka upp på fredag.


Lägenheten är numera ett hav av flyttkartonger, ångeeeest.

So long!
/B

Kommentarer
Postat av: julle

kan du inte fota lite? saknar kort på lgh ;). är det en hyres förresten? :D. och jag hoppas du bloggar mycket i sthlm. följer dig allt :)

2010-08-17 @ 13:03:37
Postat av: Babba

Svar till Julle:

Jag har lite bilder från lägenheten vi ska flytta in i, kan lägga upp de sen (dock är det inget fancy-boende, vill jag lova :P). Vi funderar skarpt på att måla om! Mer info och bilder på lägenheten kommer! Självklart kommer jag blogga flitigt från Stockholm - då kommer jag ha mer tid med, eftersom jag kommer att springa runt med min laptop 24/7 ;) ...till skillnad från nu när jag jobbar 10-18 de flesta dagar.



So long!

/B

2010-08-17 @ 17:32:19
URL: http://Babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0