Bio

Hallå där!

Igår vart vi ju på Bio, som sagt. Vilken bioupplevelse!

Jag satt på helspänn från början till slut med hjärtat i halsen och tryckte sönder Johns hand av rädsla. Shutter Island rekommenderas SKARPT! Förutom spännande var den riktigt sjuk. Det är en sådan film man bör se flera gånger om för att få alla pusselbitarna på plats. Dessutom använde de sig av en otroligt spännande kamerateknik vid flera tillfällen, vilket ökade spänningen och kusligheten än mer. Awesome!

Ikväll blir det käk a la Knytkalas hos Simon. Jag & John ska briljera med världens godaste dessert, så håll i hatten gott folk ;). Sen är frågan vart kvällen bär? Jag står inte på listan till Class, som numera kör stenhårt med leg. 89... FAN! Jag som var så taggad!!! Ingen som har en plats över på listan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0