Välkomna gott folk

Godmorgon!

Hela 233 unika besökare igår, VÄLKOMNA :D!

Tradera var visst väldigt poppis? Jag har fått massor av bud på kläderna nu, dock ligger allting fortfarande väldigt billigt så PASSA PÅ :D. Mina Auktioner hittar ni (HÄR)

Många auktioner avslutas redan idag om bara några minuter/timmar!


Annars tänkte jag berätta om igår, då jag nämligen var på Mary Kay's hudvårdsklass. Gud vilka bra produkter. Dem som tog mig med storm var Stin hands (som jag dock får avvakta med att köpa) och ÖgonmakeUp removern som var SVINBRA. Dem är oljefri, vilket gör att den inte lämnar ögonen flottiga och feta efteråt, men ändå löser den upp ögonmakeUp otroligt bra utan att man behöver gnugga av sig 100000 ögonfransar. Därför köpte jag den :).

Nu: frukost med tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0