Babbas resumé'09 (Del 4)

Här följer den 4:e, och sista delen i min resumé'09...

Oktober'09:

Sverige-match (de förlorade, hahah)

Helles födelsedagsfest, det blev succé!

Random utgångar på Class Nightclub

Halloween - Jag & Lillevän köpte crazy lenses och vampyrtänder :D

Angelica flyttade till Götet, vi hade avskedsmiddag på Modesto goes East


November'09:

Jag & John bestämde oss för att flytta till STHLM och började kolla lägenheter
Farsdag inträffade, mysiga stunder hos far min!

Jag satte igång med körkortet och avklarade Halkan

Personalfest med BarEvents + Class - galet roligt onsdags gille!

Kim & Nicke kom på sleepover från Halmstad, det blev Hattfest på Class

December'09:
Årets bästa månad, bortsett från sommaren ;D.

Jag & John tog en tripp till Köpenhamn och gick på TIVOLI


Jag, Sanna, Lillevän & Alec åkte till Götet för att hälsa på Ange
Vi blev sminkade, plåtade och på lussevakan gick vi ut på PUSH


Jag fyllde 19år och firade detta med en Cocktail sittning


December bjöd på snö och vi tog tillfället i akt och åkte pulka :)

Julstämningen trädde in hemma hos mig & John med julbak och julgran

Jag firade lilljulafton hos pappa, John joinade :)

Julafton firades hos Johns föräldrar, därefter hos min mamma <3

Juldagen firades hos Alltr3 - SP3E REUNOIN :D


Nyårsafton spenderades med mina favoriter i Barum hos Linn, Great!

TACK till alla som gjort mitt 2009 till ett toppenår! Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tycker att era lussebullar ser ut som snoppar ;) Men tack iaf för ett kanon år

2010-01-03 @ 23:06:55
URL: http://lillevan.blogg.se/
Postat av: elinslife

Vilka härliga bilder Babbs!

2010-01-06 @ 00:51:35
URL: http://elinslife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0