Suck med stort S

Tjohej!
Allt går emot mig. Nu blir det inget övningskörande idag trots allt, eftersom mammas kompis (som skulle kommit och hälsat på med sin bil, så att jag kunde övningsköra) har fått förhinder. Min styvpappas bil är dessutom fortfarande sönder. SUCK!

Men om jag åtminstone lyckas ordna skjuts till ikväll, så ska jag åka och kolla på en Saab. Får se om den är något att ha, isf blir den kanske min inom kort. Dock efterlyser jag fortfarande ett körkort... höhöö.

Nu: mot stan för att fika med Sanna!
Ser ni porträttet på mig i bakgrunden? Pappa som målat. Så duktig!


So long! /B.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja! ettan och trean vart klart bäst!! :)

2010-01-21 @ 08:21:09
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0