2 års fjantighet ihop

Igår firade Jag & John 2 år ihop! Det blev hur som helst en otroligt lyckad dag :). Lite bilder från dagen följer här, som vanligt ;).

Började dagen med en grymt god frukost:


Därefter hämtade vi ut vår Vespa. UNDERBARA FÄRDMEDEL! Jag vill verkligen byta ut min bil mot en sådan, perfekt att ha i Stockholm sen. GE MIG!!

Vi körde iväg till Ventimiglia, som ligger på gränsen mellan Franska och Italienska Rivieran. Riktigt underbar stad, där det talades både franska o italienska :).
Ventimiglia bjöd på shopping, lunch och en fantastisk strand med underbart hav!


På kvällen gick vi ut och åt en hejdundrans middag på favorithaket i San remo
- Jag älskar Italien och jag älskar att uppleva det med John. Här ska vi bo!

Kommentarer
Postat av: frida

gratulerar! =) jag vet ärligt talat inte hur det blir sen när sommarjobbet är slut, är riktigt sugen på att hälsa på min brevvän sedan 8 år tillbaka i philadelphia och sedan bila genom usa! efter det kanske det blir stockholm igen. vad ska du plugga för något? ska john också med?

2010-06-23 @ 16:07:47
URL: http://papertigers.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Kul att följa roadtripen! Hur planerade ni hela? Själva? Eller via resebyrå? Ha det fint!

2010-06-23 @ 16:32:43
Postat av: Babba

Svar till Sandra:

Vi planerade hela själva! Dock har man ju tagit en hel del avstickare som fallit en in på vägen :). Tex. så stod aldrig Milano på schemat, men eftersom vi kände för det en dag så satte vi oss i bilen och körde dit över dagen :). Annars hade vi en "grund rutt" planerad, utifrån olika önskemål så som vindistrikt, sol & bad, shopping, hamnstad, storstadsliv, lantliv mm. Vi ville uppleva så mkt som möjligt av Italien helt enkelt.. och det tycker jag vi gjort!



Hoppas det svarade på din fråga =)



/B.

2010-06-23 @ 18:35:35
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0