Finaste klänningarna'10

Idag hade treorna sin bal, självklart var jag på plats för att spana in de snyggaste klänningarna ;) höhöö. Några favoriter följer här nedan:


Jag och finfina Elin, som klär så bra i rött. Vacker!

Älskar det flätade bandet under bysten, den hjärtformade urringningen, den hallonröda färgen och framför allt att hon matchar det med guldiga smycken :).


Otroligt snygga Fanny! Jag tappade hakan flera gånger om när hon gjorde entré.

Jag ÄLSKAR hela klänningen! Fallet, flätan runt midjan, urringningen i ryggen, det tvinnade halterneck-bandet mm. Mittbena-uppsättning är för övrigt också grymt snyggt!




Lotta, i sin vackra plommonlila klänning!

Jag bara älskar färgen (hade ju själv en liknande ton på min balklänning, haha)! Sen gillar jag skarpt att det är så mycket tyg, klänningen blir så livfull. Fint!




Sanna var också väldigt vacker i sin mörkblåa klänning.

Jag gillar stilrena och "enkla" klänningar, som denna med den fina detaljen i ryggen: ett sprung med en pärl-knapp - jättefint! Sanna var även grymt fin i håret, flätor<3.



Det var ett sant nöje! Annars har jag varit i Österslöv och grillat med John, Simon, Angelica och Amanda - riktigt mysigt. Bilder kommer senare idag. Tjo!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud vad vackra bilder och klänningen! :D härligt!

Sv: ja jag tycker det är jätte trevligt sånt där!

Ha en underbar söndagskväll, sov gott sen!

2010-06-06 @ 22:32:51
URL: http://amandafalk.se
Postat av: frida

fy fan vad hetaaaaaaa!

ps. jävlar vad jag kräks på alla 5000 kr-tacky klänningar från vinslöv. helt seriöst. skulle kunna skriva en krönika om hur osmakligt det är. haha

2010-06-06 @ 22:56:41
URL: http://papertigers.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Va gullig du är babba:)

2010-06-19 @ 21:10:45
URL: http://fannynylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0