Första dagen i Nice

God dag, gott folk!

Tyvärr hade vi ingen wifi i lägenheten i Nice, så därav min dåliga uppdatering. Men, nu är vi således hemma igen vilket ju inte känns allt för kul. Jag hade gärna befunnit mig på resande fot resten av sommaren om plånboken tillåtit ;). Men back to reality!


Dag 1 i Nice

Det första vi gjorde var att bege oss mot stranden, vilken var magisk!

Vi hade förövrigt världens sötaste balkong, med charmiga gröna dörrar, så vi bestämde oss för att ta en middag där första kvällen. Jag vill ha en lika mysig balkong hemma!

Fler inlägg från Nice kommer att komma upp, samt lite av min shopping. Håll utkik!

So long :)
/B


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo den vart verkligen bra! jag kunde då inte sitta still av garv :P



Ni ser verkligen ut att ha haft en UNDERBAR resa!!



2010-06-28 @ 08:10:36
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0