Ny klänning!

God kväll gott folk!

Det här är en riktigt skön fredag. Hade en bra dag på jobbet med min chef Jessica, som dessutom bjöd på semlor - ME LIKE! Kvällen bjuder på en riktigt lugn myskväll med John. Vi har ätit Tacogratäng + min hemmagjorda guacemole (som var sviiingod, bilder och recept kommer). Nu ska vi ha ett litet mini-spa med fotbad och sånt där trams, hih.

BTW! På tal om en bra fredag, min Acneklänning hann komma hem i tid:

Djup urringning i ryggen, och framifrån:

Den är dock väldigt tight. Men det gör sig bra i och med den lösa överdelen. Precis som jag gillar det! Har jag tight kjol, föredrar jag ett pösigt linne upptill & vise versa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA du hade rätt babba den vart verkligen sjukt fin!! där gjorde du ett kap! :D

2010-03-05 @ 22:16:11
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/
Postat av: johanna

men det är ju så det SKA vara har jag hört, när man har tajt nertill ska det vara lösare upptill, och tvärtom. inte för att jag själv kanske följer det alltid (jag går mer åt det lösa hållet och a-linjeformade klänningar för att dölja), men har man fin kropp som du så är det fint :)

2010-03-05 @ 23:53:07
Postat av: babba

Svar till Amanda:

Tack så mycket :D!



Svar till Johanna:

Ja, jag tycker det blir en bra balans mellan pösigt och tight när man bär det så. Vidare tycker jag inte du ska lägga så mycket vikt på att dölja, utan snarare framhäva de delar du är mest nöjd med :). Annars är ju A-format också en stor favorit hos mig, isf i kombination av tighta strumpbyxor - EJ halvplöfsiga jeans, då ser man bara större ut enligt mig ;)



So long!

/B.

2010-03-06 @ 11:20:48
URL: http://babybabbs.blogg.se/
Postat av: johanna

ja det blir en väldigt bra balans :) jo men om man inte är nöjd med så mkt då? jag kan väll vara nöjd med mina ben möjligtvis, men dom kan man bara visa en fjärdedel om året ändå. ja jag tycker med man ser större ut. fast jag använder ALDRIG jeans, trivs inte i det alls. klänning&leggings är utan tvekan min grej :)

2010-03-07 @ 01:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0