Fotografering med Stiff

God morgon!

Det är så skönt när jag jobbar i stan, för då kan jag sova ut lite mer och äta en lååång frukost i morgonrock utan stress. Frukost är det bästa jag vet!


Här följer två bilder från fotograferingen i torsdags, i Malmö:

Fotograf: Stefan "Stiff" Larsson (www.stegra.com)
MakeUp och hår: Heidi Edberg (www.heidiedberg.com)

Vad tycker ni? Jag slutar aldrig att imponeras av Heidi! Hon är så kreativ och sprudlar alltid av idéer. Vid denna fotografering blev allting lite hastigt och lustigt, så hon hade bara packat med sig en säck med coola saker, sen körde vi utifrån det. Senare idag kommer två bilder till, där Heidi lekte loss lite mer ;). Det var riktigt roligt att jobba ihop med Stefan (fotografen) också. Även fast det var första gången ihop, så kändes det bekvämt med en gång! Han är bra på att peppa, se bra poseringar "håll den, håll den!!", ge feedback och framför allt är han en jäkel på det här med ljussättning. De två bilderna som kommer senare idag har grym ljussättning!



More to come, so long!
/B.


Kommentarer
Postat av: elina

Hej Babba! Jag måste bara säga att du ser så himla bra ut! Därför har jag också en fråga...

Jag vet inte vad du väger, men jag vet att du äter normalt och INTE har någon ätstörning, utan är smal i dig själv. Jag väger iaf 47 o är 1,62, vilket ger BMI 18. Enligt mätningar är det ju undervikt, men jag känner mig bara tjock o ful. Har du något tips på hur jag kan bli mer nöjd med mig själv? Du ser alltid så fräsch o snygg ut, o du äter ju gott ändå! Borde jag börja med någon diet, så blir det kanske bättre om jag går ner lite i vikt? Jag tränar ca 5 dagar i veckan, o har hört att det ju är bäst att ha någon vilodag...

Du är fantastisk! Snälla ge mig något råd! Kramar



2010-05-18 @ 09:17:39
Postat av: Babba

Hej Elina!



Svar på din fråga kommer som "dagens fråga" lite senare idag. Håll utkik :).



/B.

2010-05-18 @ 10:25:46
URL: http://Babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0