Enkät

Hej och hå!


Igår blev det tydligen fest så där spontant. Tanken var att jag & Calle skulle ut och ta nått glas, vilket slutade med några flaskor. Men det var ett kärt återseende =).

Förresten! Kan ni tänka er att hjälpa mig med en sak? Nämligen att besvara enkäten nedan. Min grupp skulle bli otroligt tacksamma (den tar bara 2 minuter)!

Enkäten:
http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=785aa07f-0cd9-4dd6-a98a-c1afd1216c73

Jag har några dåliga mobilbilder från igår som kommer sen ;P.

/B

Kommentarer
Postat av: Emma

Frågorna var lite konstiga, jag som aldrig har ägt en Saab kan väl inte svara de de följande frågor?

2010-10-02 @ 21:04:27
Postat av: Anonym

håller med

2010-10-02 @ 22:19:32
Postat av: Babba

SV: Haha jo vi vet, vi gjorde denna över en eftermiddag mest för att ha något att referera till när vi talar om hur SAAB upplevs i folkmun. Detta är ju egentligen en ärta i vårt arbete, så det är absolut ingen vattentät undersökning. Att göra en statistiskt korrekt sådan är ju ett projekt i sig, så det ligger lite utanför vårt arbete just för detta projekt. Hoppas ni förstår!



/B

2010-10-04 @ 12:02:06
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0