Flitigt & bra

God afton!

Jag har fått lite frågor angående secondhand affärer. När det kommer till Sthlm's utbud har jag ingen aning, men om det gäller Kristianstad så hittar ni svaren (HÄR).


Annars vill jag ösa beröm över mitt och Annas stora engagemang idag. Vi har haft en mycket trevlig heldag, fullspäckad med plugg och träning. Duktigt va? Både plugg och träning blir mycket roligare om man gör det med någon annan (och om man har god fika att varva med ;D).

Anna känner sig smart när hon bläddrar i den extremt tjocka boken ;)

God start på dagen hos Anna :)

På SATS (dock missade vi passet haha, så vi fick biffa på gymmet istället :P)


So long,
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0