Från helgen

Lite bilder från helgen (tagna med iPhonen, buhuu)...


I fredags umgicks jag med Marianne! Det blev en runda på staden, därefter åt vi en köttabit med Johnnyboy. Kvällen avslutades med idol + gottis.

I lördags hade jag & John filmkväll: Bridget Jones dagbok 1 och 2, haha!


Idag har jag & John varit duktiga och tränat på SATS ;)

Sen hade jag operation-hitta-jeans. Ja, ni fattar hur jobbigt det är?! Dessutom gav jag mig in i det projektet helt förgäves - Det blev en sallad istället!

Nu: Ullared och sen nanna!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Muuuumma, jag blir hungrig när jag läser din blogg fjäänt!

2010-10-18 @ 12:08:34
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0