Helg är gott

God söndag!

Jag har haft en sjukt härlig helg. I fredags begav jag mig till Carro för att pimpla lite vin i hennes nya lya, tillsammans med henne, Sanna och Julia. Carros lägenhet är bland det finaste jag sett - 1:a spendera all möjlig tid där!!!! 4 meter högt i tak, megastor kristallkrona, guldspegel... you name it!



Hur som helst hade vi det mycket trevligt, med massa tjejsnack :P. Sen gick vi vidare till Timothy's lya (som också är helt sjuuuk). Där blev det fest =).

<Bilder kommer nog sen, hoppas på att få några av Julia>


Igår hade jag & John en myskväll! Efter att ha legat i bubbelpoolen på Radison Blu, blev det käk på VAPIANO. Gott, gott. Sen hem för att se en film (dock somnade jag...).


Nu har vi just avnjutit en god frukost och ger nu filmen en ny chans!


So long,
/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vad mysig helg ni verkar haft! själv har man stressat r*ven av sig. . men ja du vet ju hur det är haha.



Bilderna är nu UPPE :) och ja absolut är ni med på listan bland bjudna. självfallet. :)



söka hade vart sjukt kul haha. Men svårt!?



ha det fint :)))))))

2010-10-10 @ 19:41:47
URL: http://xoxoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0