Flygbiljetten bokad

God kväll!

Idag drog vi igång med försäljning steg 2, vilket var rätt intressant. Något jag verkligen tog till mig var prisargumentering - något jag ska applicera till verkligheten på jobbet i helgen ;).

Förresten så är flygbiljetterna hem till Skåne över jul & nyår nu bokade! Fredagen den 17/12 åker vi, direkt efter vår sista tenta för året. Jag längtar SÅ efter jul, familj, vänner & JULKLAPPSLEK!!!

Fförra julen (som spenderades hos Johns föräldrar på dagen & med min släkt på kvällen)





Nu: fortsätta tycka synd om mig och min förkylning med te, snyft.

/B

Kommentarer
Postat av: alec

får vi planera in ett datum mellan 17-24 vi ska ha leken :D:D:D:D:D

2010-09-20 @ 23:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0