Rea när den är som bäst

Hej där!

Jag har ju varit duktig och skaffat mig både gymkort och nya träningskläder, bra va? Men bäst av allt är att Stadium haft sjukt bra priser nu, så jag har verkligen fyndat!

Köpte dessa träningsskor från Reebok för 599kr (ord.pris 1199kr)

Och denna träningstopp från Reebok för 99kr (ord.pris 299kr)

Detta blir kanon till mina svarta träningsleggings och min rosa sport-bh! Så fort man köpt nya träningskläder känns träningen mycket mer motiverande, varför är man så löjlig?

So long!
/B

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det dom reebok easytone?

2010-09-08 @ 11:30:34
Postat av: Sophie

Är skorna snabba :P?

2010-09-08 @ 14:05:08
URL: http://lillevan.blogg.se/
Postat av: Babba

Svar till anonym:

Nej det är det inte. Easytone är mer för promenerande, så jag köpte dessa som är frunkar att ha på pass och på gymmet :).



Svar till Sophie:

haha du är störd! Men ja, de är jääävligt snabba, kolla bara fartränderna o neonljuset?! :O haha ;)



/B

2010-09-08 @ 21:43:45
URL: http://babybabbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0